Jak zaprojektować stronę WWW?

Istotne podstrony przy tworzeniu witryny


Istotne podstrony dla pozycjonowania

Jeżeli zapoznałeś się z poprzednimi podanymi tutaj informacjami, wiesz już, że ilość i typy podstron w serwisie to sprawa bardzo indywidualna. Jest zależna od potrzeb danej firmy, założonych przez nią celów, skali prowadzonej działalności czy też ilości oferowanych produktów czy usług. Dlatego tak istotny jest dobór koncepcji dla Twojej strony www.

Istnieją jednak niezbędne elementy witryny, które powinna zawierać każda strona internetowa – są to:

  1. Strona główna – pozwalająca użytkownikowi w bardzo szybki sposób dowiedzieć się, z jaką firmą ma do czynienia, co ma do zaoferowania i jak może się z nią skontaktować, jak również umożliwiająca przejście do najważniejszych podstron witryny
  2. Podstrona o nas, o zespole bądź o mnie – zawierająca obszerne informacje na temat Twojej działalności; nie powinno na niej zabraknąć opisu wykorzystywanych technologii czy też posiadanych umiejętności i doświadczenia, można ją również wzbogacić o zdjęcia, zdobyte wyróżnienia czy certyfikaty
  3. Podstrona kontaktowa – nieodzowny element każdej strony, zapewniający bezpośrednie połączenie pomiędzy Twoją firmą a potencjalnymi klientami; podaj na niej zatem pełne dane teleadresowe firmy, wraz z danymi rejestrowymi oraz mapką z zaznaczoną siedzibą – wszystko po to, aby użytkownik wiedział, że ma do czynienia z prawdziwą firmą i mógł się z Tobą skontaktować, mailowo bądź telefonicznie; podstronę możesz również wzbogacić o formularz kontaktowy
  4. Realizacje bądź portfolio – nikt nie weźmie kota w worku! nawet najlepsza oferta wymaga odpowiedniej prezentacji i potwierdzenia, że to właśnie Twoja firma oferuje produkt/usługi najwyższej jakości; przedstaw zatem wybrane najlepsze i ostatnie realizacje i zachęć użytkowników do wybrania właśnie Ciebie!
  5. Kategorie i produkty bądź dedykowane podstrony ofertowe – oferując konkretne usługi czy też typy produktów, nie opisuj ich zbiorczo na 1 podstronie; każda z nich powinna posiadać swój dedykowany adres URL i przedstawiać informacje związane z danym zagadnieniem; w przypadku, gdy prowadzisz sprzedaż produktów, przemyśl ich podział na odpowiednie kategorie i podkategorie